fredag 16. april 2010

VINNER AV BLOGCANDY/ KONKURRANSE


Fredag formiddag er her, og det er på tide å annonsere hvem som har vunnet Blogcandyen min. Jeg må aller først få takke alle som tok seg tid til å delta! Det var virkelig morsomt! Dessuten kom jeg over så mange utrolig dyktige scrappere selv også!








Så over til det dere som deltok venter på....








Vinneren av min blogcandy/ konkurranse er:


















..........











..........






























..........






























..........































GRATULERER SÅ MYE TIL DEG!





Send meg adressa di på mail, så sender jeg pakka til deg rett over helga! Mailadressa mi står på sida mi.



Og for dere som lurer, så vant Monica med det ene forslaget sitt på 4017 charms.






Det magiske tallet var 4075 charms.






Ønsker alle en riktig fin helg, og kos dere på messe alle som får anledning til å dra dit!




Klem Hege









8 kommentarer:

Monica sa...

Åååååhhh nå ble jeg glad! Satt her og var deppa over all snøen i fjellene og den dumme askeskyen fra Island, mens jeg skjekket bloggene rundt om for oppdateringer! Og nå ble dagen utrolig mye bedre! Tusen takk Hege!

MonaV sa...

Gratulerer med flott candypremie!

Lissie sa...

Gratulerer så mye Monica! :)

UlrikaT sa...

Så många charms det var!
Gratulerar Monica!

Guro sa...

Gratulerer så masse med en nydelig candy!

RoseSommer sa...

Dette var en artig konkurranse! Og jammen godt øyemål på Monica. Gratulerer til henne.
Og Hege, vurderer du å selge noen av charmsene og andre ting du har for mye av? For REKKER du egentlig å lage 4075 kort?? ;-) Sikkert noen scrappere der ute som kjøper en pose eller to med noe "smågodt" i. Bare et hint...

Astrid sa...

Gratulerer til Monica!!

Synes også dette var en artig candy-konkurranse:-))
Skal si jeg slo på stortromma med gjettingen min....lol...

God helg Hege!

Klem, Astrid

Mette sa...

Heldige Monica!!!Gratulerer til deg!