fredag 18. desember 2009

Tusen takk, Hanne!

Jada, du leste riktig!! Jeg har fått enda en gave! Denne gangen er det Hanne som har laget gavepose til meg for den gamle boka hun fikk! Jeg blir helt rørt av all denne takknemligheten, jeg!!
Tusen hjertelig takk for gaven, Hanne!
For dere som ikke har sett alt det fine Hanne lager, ta en titt innom bloggen hennes her.




Tenk at jeg(!)har fått noe så fint!

Håper alle begynner å bli ferdige til jul, og til de som ikke er ferdige enda (slik som meg), ikke stress! Jula kommer og jula går lell...

Ønsker alle en fin fredag, og en riktig god helg!

- Hege -




8 kommentarer:

MonaV sa...

Så heldig du er da Hege.
Men så har du jo fortjent det og da.....så grei som du er!!!

Ha ei super helg og ikke stress med "juleting".
Bare gjør det som er koselig:)

Klem

Anonym sa...

Hehe!! Heldige deg (igjen)!!
Ha en fortsatt super fredag!
klemmer Ida:o)!

RitaK sa...

Sånn er det, lønner seg å være snill vet du Hege ;-)Kjempefin gavepose Hanne hadde laget!

Mette sa...

Så flott denne var, koselig å få slike gaver:-)Det er veldig hyggelig å bli satt pris:-)

ha ei fin adventshelg!!

Klem Mette

Papirdilla sa...

Bare koselig, Hege. Og det skulle bare mangle, så snill som du er:)

Ha ei fin adventshelg, da.

Klem,
Hanne

Hilde sa...

God jul Hege, og nyt juledagene sammen med blomstene dine, fnis...

Stor klem fra Hilde

Anonym sa...

Hellu, meg igjen!
Ville bare si at jeg har en liten hilsen til deg i bloggen min;D!
Klem:o)!

Maya sa...

Nyyydelig!!
Og snille jenter fortjener gaver,Hege :)
Ha en fortsatt flott romjul,
klemmer fra Maya :)