mandag 31. august 2009

Konfirmasjonskort til gutt

En kollega har bedt meg lage et konfirmasjonskort til en gutt. Det er en "tøffing" som spiller hockey, og da passer det vel seg ikke med blomster, sløyfer, bling og dill!!?? Da er gode råd dyre, men hos Happy Hobby på Gjøvik er de faktisk helt gratis! Takk igjen for tipsene, Hilde!


Fargene lyver litt på bildet. Tagen er svertet med Distress
"Faded jeans, Weathered wood, vintage photo og walnut stain". Den
er derfor ikke så grønn som det ser ut som på bildet.


Har brukt Tim Holtz "Muse Tokens,
Sprocket gears og Ball Chain" som pynt.



Stemplene på tagen er også Tim Holtz
Stempelet "Til konfirmanten" er fra
Stempelglede.

Inni kortet er det laget en papirstrimmel til å
rulle sammen pengegave og putte nedi. I mangel på
sedler, rullet jeg bare sammen to papirstrimler...
Fargene er helt feil på bildet- det er selvfølgelig
brukt samme bazzill som på kortet ellers.



Sånn- da er kortet klart til levering!

Ha en fin kveld videre, folkens!

Hilsen Hege.






2 kommentarer:

Papirdilla sa...

Skikkelig tøft guttekort. Helt tydelig at du har fått gode råd! Likte veldig godt fargene og pynten du har brukt.

Var så sikker på at jeg hadde lagt igjen en kommentar på jentekortet under her. Det synes jeg er ordentlig nydelig:)

Klem,
Hanne

Hilde sa...

Herlig Hege!!
Det var det jeg visste jeg !! At du kom til å klare dette!!!
Kult ble det, kjempekult!!

God helg!
Klem