fredag 8. oktober 2021

DT CMN Til gutt/ mann

 

I oktober mnd vil vi se kort til gutt eller mann hos Copic Marker Norge. Min gode venninne har nettopp hatt konfirmant, og jeg fikk da leke meg med dette morsomme motivet fra Redonkadoodles.. Sønnen i huset der har nemlig ikke mindre enn 2.Dan i Taekwondo (og JA! jeg har fargelagt to gullstriper i beltet hans...)

Bakgrunnen har jeg mekka selv, da han trener på "Mudo gym" her i byen. Jeg måtte lete litt på nettet etter koreanske bokstaver som betyr Taekwondo, men fant de riktige, og fikk de på plass også. Så det ble et kort med mye pirk, men ikke helt uten betydning.
Her er lista over fargene jeg har brukt:

Hud: E000, E00, E21, E11, E04
Hår: E21, E25, E29
Øyne: E81, E84, E87
Klær: W00, W0, W1, W3
Bakgrunn: C5, R59, R29, R27, R24, R22

Bli gjerne med på utfordringen vår du også!

- Hege - 

Ingen kommentarer: