tirsdag 9. mars 2021

Istedenfor en klem

Når et menneske du kjenner godt og har vært mye sammen med blir hardt rammet av sykdom i denne corona-tiden, er det ikke mye man kan gjøre... Besøk er forbeholdt de aller nærmeste, og vi andre må få oppdateringer via dem.... 

I august i fjor skjedde det som ikke skal skje! Et menneske, midt i livet. ble hardt rammet av akutt sykdom! Det har vært en LANG vei å gå med rehabilitering, og hun er fortsatt ikke frisk. Det er et langt lerret å bleke, men en god venninne har satt i gang et fantastisk tiltak med å invitere alle hennes kjente og kjære til å sende et kort den 8.mars! For Rita er nemlig den råeste scrapperen som finnes sjøl!!! Gjett om postmannen i Hunndalen skal få litt av en jobb 'a..... 

Jeg har laget et enkelt kort til Rita. Jeg har brukt utrolig lang tid på å fargelegge disse blomstene fra The Ton i farger som jeg vet hun er veldig glad i. Jeg håper hun finner både trøst og ikke minst motivasjon og styrke i alle de hilsenene som kommer hennes vei disse dager! 


Fargene jeg har brukt på blomstene er:

Den lyse: RV66, RV55, RV63, RV00
Den mørke: RV69, RV66, RV55, RV63, RV00
Inni blomstene: E33, YR24, YR23, YR21, YR20, E30, YG11, G21, G82, YG61, E71,E74, E77, E79
Blader: G28, G07, YG25, YG03, YG00

Krysser fingrene for at Rita setter pris på denne gesten fra oss alle- vi er vel 212 som deltar nå... 

Kjære Rita- hvis du leser dette: Stå på! Jeg heier på deg!!! Jeg håper du finner både motivasjon og styrke i alle de kortene og hilsenene du har fått disse dagene! Håper vi kan treffes snart! Glad i deg! God bedring!!

Klem, Hege

Ingen kommentarer: