mandag 8. mars 2021

Bursdagskort til Far: DT CMN #123 Noe til gutt/ mann

Det er endelig den første vårmåneden! Og det er fars bursdag i mars! Hva passer vel da bedre enn at vi i Copic Marker Norge også har utfordring med å fargelegge noe som passer til en gutt eller mann?? 

Jeg har ikke så mange stempler som passer til mann. Jeg synes ofte at stempler til menn ofte blir for søte, eller litt barnslige om du vil. Men disse ballongstemplene fra The Ton, passer jo til enhver anledning egentlig! Så med litt embossingpulver og maskuline farger ble det et mannekort! Jeg laget et slimlinekort, fordi ballongene er litt store. 

Sammen med stemplene har jeg også kjøpt diesen som passer til, så jeg har hele settet. Veldig kjekt med slike sett, altså! 


Ballongene mine er fargelagt i to nyanser; blå og aqua. Her er fargekombinasjonene jeg har brukt:

Blå: B99, B39, B37, B34, B32
Aqua: BG78, BG49, BG57, BG53, B00

Håper du også vil være med å fargelegge litt denne måneden! Du trenger fortsatt ikke følge temaet vårt- du kan fargelegge hva du vil! Men du må fortsatt levere et ferdig kort. Det gjør du på Facebook-gruppa vår Copic Norge. Finn riktig mappe "Utfordring #123" og legg inn bilde av kortet ditt der!

- Hege - 

Ingen kommentarer: