tirsdag 1. september 2020

DT CMN Utfordring #118 Lek deg med tusjene

Endelig er vi i gang igjen med utfordringene våre hos CopicMarkerNorge!!! Sommeren har vært lang, med vekslende vær. Noen har kanskje benyttet det dårlige juliværet til å fargelegge litt? Jeg jobbet hele sommeren, og fikk ferie først da vi skrev 3.august. Men da kom jammen meg sola tilbake også. 

Dette motivet så jeg først at min DT kollega Kristina hadde fargelagt. Jeg falt umiddelbart for det, og måtte bare ha det. Det er stempel og dies i ett, og jeg bestilte det fra USA. Det kommer fra "The Ton". Det tok rimelig lang tid å få det til Norge pga Corona... Men da den endelig kom, kunne jeg omsider få leke meg jeg også... 

Jeg stemplet motivet mitt med Memento Desert Sand blekk. Det gir en no lines effekt som jeg liker veldig godt. 
Jeg valgte å fargelegge min sommerfugl og blomster i varme høstnyanser. I tråd med vår utfordring denne måneden har jeg lekt meg litt med ton-i-ton fargelegging, og startet med rødt ytterst i vingene, og går over til YR mot senter av sommerfuglen. I midten av vingen har jeg brukt gult. 

Her er listen over alle fargene jeg har brukt på motivet mitt:
Rødt: C5, R59, R29, R27, R24, R22
Oransje: E15, YR18, YR07, YR04, YR02
Gult: E15, Y38, Y35, Y11
Senter i den røde blomsten: E33, YR24, YR23, YR21, YR20, G20, G21, G82, YG61, E77, E74, E71
Blader: G28, G24, YG03, YG17

Håper du har lyst til å være med på utfordringen vår! Du finner den HER.

- Hege -


Ingen kommentarer: