onsdag 5. august 2020

Sommerinspirasjon for Copic Marker Norge

Vi hyller sommeren hos Copic Marker Norge og har fri fra utfordringer. Men vi i designteamet vil gjerne bidra med litt inspirasjon hver uke. 
Denne dagen vil jeg gjerne vise dere dette nydelige stempelet fra Altenew. Det er tidligere DT-medlem Lisabeth som introduserte meg for denne produsenten, og siden har jeg forelsket meg totalt i dem... Jeg har kjøpt flere, og fargelegger stort sett blomster om dagen... 

Ettersom blomstene er så store, ville jeg ikke ha noe pynt på kortet annet enn tre små dots. Tekst tilpasser jeg når jeg skal gi det bort. 

Dette stempelet heter "Statement Flowers" og jeg har brukt disse fargene:
Blomst: RV00, RV11, RV32, RV34, E04
Blader (lyse): YG00, YG03, YG25, G07, G28
Blader (mørke): G21, G94, G99
Senter av blomst: E33, YR24, YR23, YR21, YR20, G21, G82, YG61, E77, E74, E71


Sommerlig blomsterhilsen 

- Hege - 





Ingen kommentarer: