lørdag 14. mars 2020

Et "lite" bidrag

Jeg er så heldig å ha broren min boende i Thailand. Der har han sin egen lille familie med kone og stesønn. Broren min har vært pappaen hans så lenge gutten kan huske, og er selvfølgelig et fullverdig familiemedlem hos oss. 

Jeg har selv en datter som har rukket å bli 25 år gammel, og besteforeldrene hennes har gjort en enestående jobb i å skjemme henne bort... 

De gjør heller ikke forskjell på verken barn eller barnebarn, så nå da Bangborn blir 15 år gammel senere i år, kan han ta førerkort på motorsykkel. Dette er hans aller høyeste ønske, og han gjør ALT for å tjene noen Bath.... 

Så nå da vi var og besøkte dem i 14 dager, har min mor og far sponset 10 000 Nkr til motorsykkel. Jeg måtte derfor gjøre et forsøk på å fargelegge noe jeg aldri har gjort før.. 

I tillegg fikk jeg en utfordring ved juletider med å lage et "clean and simple"kort- og dette er hva jeg absolutt kan strekke meg til.. 



 Jeg fant et motiv på nettet med en Kawasaki. Ikke så ulik drømmesykkelen. Jeg fargela den med disse fargene:

Motorsykkel: YG67, YG25, YG23, YG01, YG00
Dekk: W9, W7, W5, W3, W1
Skruer/ muttere på sykkelen: B37, B34, B32 (det er visst en "greie" med blå skruer/muttere for han)
Asfalt: W5, W3, W1

Skal love deg at gutten ble blid!!!


- Hege -