søndag 8. mars 2020

DT CMN Utfordring #114- monokromatisk

Denne måneden ønsker vi i CopicMarkerNorge å se masse fine kort- og gjerne monokromatisk. Er du usikker på hva det betyr:  Mono betyr en, og kroma betyr farge. Dermed er denne månedens utfordring at vi ønsker én farge gjennom hele motivet og kortet.

Vanligvis har jeg lett for å velge brunt når jeg fargelegger monokromatisk. Denne gangen har jeg valgt blått. 



Motivet mitt er en rose fra Power Poppy, og hele motivet er fargelagt med disse blåfargene:
B39, B37, B34, B32, B00

Skal det være monokromatisk, må også fargene ellers på kortet være det samme som motivet ditt. Jeg har brukt ark fra Maja Design. Den blå sløyfa har jeg fargelagt med Copics- i de samme fargene som motivet mitt. 


Håper du har lyst til å utfordre deg selv med å fargelegge monokromatisk sammen med oss denne måneden. Hvis ikke- ingen fare! Du kan bidra med akkurat det du har lyst til! Det du imidlertid MÅ gjøre, er å gå til utfordringen HER og sjekke regler... 

Copic-klem, Hege