tirsdag 15. oktober 2019

Herrekort- DT CopicMarkerNorge

Vi forbereder oss på farsdagen som kommer i november hos CopicMarkerNorge.. Vi sier som alltid at "ALT ER LOV", men du får fortsatt en ekstra mulighet til å vinne om du følger temaet hos DT som denne gangen er Gutt/ herrekort.

Det er ingen hemmelighet at jeg ikke digger herrekort, akkurat... Men jeg digger faren min, så jeg lager dem med glede når jeg først må.. 
Jeg fant denne kule bilen hos The Paper Shelter, og tenkte at monokromatisk var lurt.. Vel, lurt eller ikke- her er resultatet:

Motivet er fargelagt med Copics i disse fargene:
E59, E57, E55, E53, E51, E50, E49, 
W9, W7, W5, W1 (dekk)

Bli med på moroa du også! Du finner vår utfordring HER Det har imidlertid blitt mye enklere å delta- det gjør du på Facebooksiden vår "Copic Norge".

Klem, Hege

Ingen kommentarer: