søndag 22. september 2019

Det vanskelige valget....

Torsdag 19.09.19 ble den dagen jeg visste ville komme, men som jeg har fryktet siden vår lille Robbie kom inn i livet vårt en junidag i 2007. En pelskledd sjarmør som har gitt oss tusenvis av flotte turer, masse latter og ubeskrivelig mye glede. 

Han ble akutt syk på morgenen, og det viste seg at han hadde en sprukken milt- mest sannsynlig pga en tumor ingen visste om. Det var ingen vei tilbake- han måtte avlives... Det river i hjertet og det er så forferdelig tomt i hjemmet mitt nå. Det var bare han og meg etter at datteren min flyttet til Oslo for å studere... Jeg ligger våken om kvelden og venter på å høre at han legger seg, jeg våkner tidlig om morgenen fordi jeg tenker at han må ut.  Jeg burde gått en tur i finværet, men orker ikke uten han.. Jeg vet at dette kommer til å gå over, men at det vil ta litt tid. Akkurat som med annen sorg. 

Uansett, har vi hatt en veterinær gjennom 12,5 år som har vært intet annet enn fantastisk! Makan til omsorg, vennlighet, hjelp og kompetanse skal du lete lenge etter! Jeg har laget et kort som takk for alt de har vært for meg og Robbie. I morgen blir det min siste tur til veterinæren- og denne gangen uten hund.... 

Kortet er et enkelt kort med motiv fra AuroraWings. Motivet er fargelagt i disse fargene:
Hud: E000, E00, E21, E11, E04
Hår: E18, E15, YR23, Y21
Vinger: E99, Y17, Y15, Y11, hvit gelpenn
Kjole: BV08, BV13, BV02, BV00, BV000
Calla blomst: C3, C1, C0, YG03, YG00, Y000, G05, YG17, YG03



 Her er min lille gutt som jeg savner så sårt: 
ROBBIE
22.03.07 - 19.09.19
poter setter også spor.....


En litt trist klem fra meg i dag..

Hege

1 kommentar:

RitaK sa...

Kjære deg, dette var veldig trist å lese, og kan ikke hjelpe for at jeg også må tørke et par tårer. Som hunde-eier, vet man jo at denne dagen vil komme, men man kan vel aldri helt forberede seg. Disse firbeinte vennene, sniker seg inn i hjertene våre, og setter dype potespor hos oss dyreelskere. De beriker livet vårt på en helt spesiell måte, med sin logrende hale og uforbeholdne kjærlighet. Hvil i fred Robbie <3 og stor trøsteklem til deg Hege <3