fredag 12. juli 2019

Salute Her!

Selv om jeg har sommerferie fra jobben, har jeg IKKE sommerferie fra tusjene mine. Det nærmer seg slutten av min "inspirasjonsuke" hos CopicMarkerNorge. Tenkte jeg skulle vise fram dette kortet- et kort jeg på en måte har kost meg skikkelig med, men det er samtidig så langt utenfor min komfortsone som det går an å komme.. Det gjør faktisk litt vondt i scrappehjertet mitt når det ikke passer med blonder, kakeservietter og blomster...

Motivet er fra Saturated Canary og heter Salute Her! Jeg har brukt "Colourwash"-teknikk på kamuflasjebuksa. 

Listen over Copics jeg har bruket:

Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Hår: E18, E08, YR18, YR14
Singelet og hjelm: E81, E84, E87, Y28
Bukse: W0, W1, W3, W5, W7, E42, E44, G94
Murvegg: W00, W0, W1, W3
Bakke: W1, W3, W5, W7


Ønsker dere alle en fortsatt fin sommer, og ikke glem å leke med tusjene dine iblant!

Klem, Hege

Ingen kommentarer: