onsdag 10. juli 2019

Dominique- Mor 76 år

Vi har sommerferie hos CopicMarkerNorge hva utfordring gjelder. Men vi i Designteamet digger å fargelegge uansett årstid, så vi kommer til å dele litt inspirasjon med dere utover sommerukene. Denne uken har jeg lyst til å dele litt fargelegging og kortlaging med dere.

Dette kortet har jeg laget til mors 76-års dag 22.06.19. De nye arkene fra Maja Design "Denim & Girls"passet perfekt til fargene jeg hadde i motivet mitt! 

Motivet er fra Make it Crafty,  og heter Dominique. Jeg har fargelagt henne med Copics i disse fargene:

Hud:E000, E00. E21, E11, E04, R20
Hår: E50, E53, E33, E35
Kjole blå: B91, B93, B95, B97, B99
Kjole rosa: R81, R83, R85, R89

Ta turen innom CopicMarkerNorge bloggen jevnt og trutt utover sommeren! Mine DT-venner tryller fram de lekreste fargelegginger og kort utover hele sommeren! Er du heldig dukker det opp en tutorial kanskje også.. Og glem for all del ikke å delta i utfordringen vår som går helt til 11.august! Temaet er "Alt er lov- med fritt valg om å fargelegge dyr". Utfordringen finner du HER

Copicsklem, Hege.



Ingen kommentarer: