lørdag 18. oktober 2014

Gjestedesigner Copic Marker Norge bidrag nr 2

Her er bidrag nr 2 som månedens gjestedesigner hos Copic Marker Norge. 
Jeg har en skikkelig soft-spot for Saturated Canary stempler. Her er ett av mine favoritter:



Motivet heter "Colour me beautiful". Utrolig morsomt å fargelegge- med det store håret! Og så har hun jo Copics både i lomma og i hånda! Selvskreven favoritt...  




Copics som er brukt:
Hud: E000, E00, E11, E21, E04, R20
Hår: E50, E53, E43, E57
T-skjorte: R81, R83, R85, R89
Skjørt: BG000, BG01, BG05, BG09, B99
Copics tusjer: C1, C3, C5, C7


Vel, gi meg en dag eller to til så kommer bidrag nr 3! Ikke glem å bli med på utfordringen hos Copic Marker Norge med tema "Blå jul"!! 

Til da ønsker jeg alle en riktig fin dag og en god helg!!!

Diger klæm fra Hege :) 

2 kommentarer:

RitaK sa...

Oh, my gosh Hege, du er bare helt fantastisk dyktig, og jeg lar meg imponere i senk denne gangen også... Nyyydelig :-)

Hilde sa...

Driiit kuuult! for å si det litt "hipt".. du er en mester på fargeleggingen og hele kortet er såå fint. digger også dymobruken!