mandag 31. mars 2014

Og hun var ikke død.....

Du verden så fort tiden går!!! Ser til min store skrekk at mitt forrige blogginnlegg var i august 2013!!!! Her har tiden gått med til fag, fag og atter fag. Det nærmer seg slutten med stormskritt, og jeg er faktisk inne i min aller siste uke i ordinær praksis! Da gjenstår avsluttende eksamen og en 4-ukers valgfri praksis mens det er sensur!

Fordi jeg har vært så heldig å ha to av verdens beste veiledere, har jeg tenkt å ha med en liten gave i slutten av uka! Og sammen med gaver hører jo kort til! Fant fram Copicsene mine en kveld og begynte å leke. Her er resultatet av min lille fargeleggingsstund: 








Motivet er fra Delicious Doodles og heter "Blossom". Synes hun var helt nydelig! 











 Har ikke all verdens tid til å sitte med slike syssler, så det ble to like kort, to like motiv, men forskjellig farge. Kortet er laget etter inspirasjon av Camilla.


Jeg har fortsatt litt jeg skulle rekke før jeg er ferdig på skolen, så kanskje kommer det et blogginnlegg fra meg igjen om ikke så altfor lenge....


Hege 



8 kommentarer:

Hilde sa...

Det gleder meg stort å se at er kreativ med papir igjen Hege!!!! Du lager de vakreste kort med den vakreste fargeleggingen. Godt å høre at du snart er ferdig med skole for denne gang. Du har vært flink, og jeg har hele tiden heiet på deg!

Vi sees plutselig!

❤ Kaia sa...

Ååååå fy fabian, de var VAKRE..
Nydelig fargelegging på et nydelig motiv...
Godt å se deg på blogger'n igjen.
Lykke til med eksamen og sensur.

Klem fra Kaia

RitaK sa...

Nei, heldigvis er du ikke død Hege, bare veldig fordypet i skolebøkene dine ;-) Koslig å se et livstegn her på bloggen, og godt å se at du slettes ikke har glemt dine fargeleggingskunster... Fantastisk nydelig fargelegging, og vakre kort du har laget :-)

MonaV sa...

Dette var koselig Hege....å se noe på bloggen din igjen :) Og du har helt klart ikke glemt dine ferdigheter med tusjene ser jeg. Like vakkert som alltid!! Stor klem

Scrappelise sa...

Bære lekkert og du er helt super mtp fargelegging! Skjønner at det er mye jobb mtp skole og eksamen, men jeg er overbevist om at det går bra! Du må ha lykke til med siste innspurt og eksamen! Ha en fin dag Hege -Diiiger klæm fra meg.

Pinklady 68 sa...

To nyyydelig kort!! Rå lekkert fargelagt begge motivene! Du og du så vakre motiv! Masse lykke til med eksamen!!

Klem Laila.

nergele's puslerier sa...

Så koselig lesing att du ikke har "avgått med døden",men jeg har full forståelse for skolegang og lesinga-T.T.T. og da er det desto bedre å komme sterkere tilbake da du har kapasitet-det er glede å se i dine kort -de er jo like flotte som før ...
Ha lykke til i innspurten og dette klarer du,Hege..
God påske og vår til deg..

Klem herfra
Hilde Johanne

Heidi sa...

Aldeles nydelige begge to!
Lekkert fargelagt.
Så koselig å høre fra deg igjen Hege:)
Ha en fin helg, klem:)