søndag 10. februar 2013

Morsdag

Det går ikke med lynets hastighet her på bloggen for tida- ikke på hobbyrommet mitt heller forresten... Det er aldeles overveldende å være student igjen, selv om jeg stortrives i min nye tilværelse!!!!!! 

I dag er det morsdag, og et kort til mor må man jo bare ta seg tid til!!!! Har brukt den nye Go Kreate-diesen min, og synes den er superfin!!!!! Hadde stooore planer om å fargelegge et motiv med Copics til dette kortet, men samtlige tusjer (skal ikke si hvor mange det er, men det er mange!!!) datt i gulvet,og det ble rydding og knapp tid i stedet. Og vi snakker skikkelig rydding altså! Korker og tusjer fløy hver til sitt!!!!


 Men det ble da et enkelt kort til mor! Kan da for skams skyld ikke kjøpe kort på butikken når man har et rom stappmett med scrappesaker!!!???

Ønsker alle mødre der ute en flott morsdag!!! Kos dere og la dere bli skjemt bort! Det har dere fortjent!!!!!

Diger klæm :)

12 kommentarer:

Ida sa...

Lekkert. Nydelig den diesen.
Ida

Regine sa...

dette var lekkert! likte den diesen kjempe godt!

RitaK sa...

Enkelt du liksom! Aldeles nydelig kort, og den diesen er veldig fin Hege. Skikkelig lekkert med litt nye fasonger på kortene. Ha en koslig morsdag ;-)

Lin Monika sa...

Nydelig kort! Herlige farger og flott den diesen da. Ha en fin morsdag:) Klem, Lin Monika

nergele's puslerier sa...

Ja,da fikk du muligens rydda litt da-flott dies,og a mor ble vel begeistret tenker jeg over dattera's kunstverk...håper det ble en kakebit på deg da.

Klem fra Hilde Johannne

Mette sa...

Nydelig kort Hege!! Håper du hadde en koselig morsdagsfeiring:)

Klem Mette

Scrappelise sa...

Like lekkert som alltid Hege! Det er så delikat med de lyse fargene i motiv og alle detaljer. Mammaen din ble sikkert glad for dette! Diger, diger klem til deg!

Heidi sa...

Nydelig kort Hege!
Lekkert pyntet:)
Klem, Heidi:)

Pinklady 68 sa...

Lekkert morsdagskort!! Helt nydelig pynt og layout!!
Masse lykke til med studiene Hege!
Ha en fin vinteruke!

Klem Laila.

nergele's puslerier sa...

Hei
Takk for hilsenen og jeg tenkte kanskje du fikk bruk for ett slikt stempel du som er en kløpper på alle typer kort og litt roser trenger vi alle innimellom,jeg fikk IKKE noe kort på valentine dagen jeg,men litt sms da...
God helg....

Fra Hilde Johanne

Kjersti sa...

For et utrolig vakkert morsdagskort Hege! Nydelig dies du har brukt, og så delikate farger og pynt!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Tove sa...

Nydelig kort du har lagd. Den diesen er lekker, den flyttet også hjem til meg. Lykke til med studenttilværelsen. Jeg tok min spesialisering for noen år siden, det var en fantastisk tid. Klem:)