lørdag 28. juli 2012

Dåp

Naboen min ble nettopp bestemor til en gutt. Allerede 5.august bæres han til dåpen, og jeg måtte mekke et dåpskort i full fart. Hvorfor finne opp kruttet på nytt når man har laget noe tidligere som ble godt mottatt???? Dermed ble det en bokeske igjen....


Arkene jeg har brukt er fra Papirgleder i serien "Nora & Henrik".  Måtte også bare prøve den nye "bartepunchen" min fra Martha Stewart jeg kjøpte hos Papirpikene i går. Motivet er fra Lily of the Valley og er malt med Distress.











 Den lyseblå blonden kjøpte broren min med seg fra Thailand.



Her er det nyeste stempelet mitt. Ser det kjent ut?? Jada, det er maken til det jeg hadde før, men jeg måtte ta bort telefonnummeret mitt da jeg av personlige grunner har fått nytt, som heller ikke er registrert hos opplysningen..


I dag er det meldt STORE nedbørsmengder her på østlandet.... Regnvær = scrappevær!


Ha en super dag alle scrappere der ute!


- Hege -

7 kommentarer:

MonaV sa...

Oj, oj, oj Hege.....delikat og flott til 1000:):)
Tenk å få noe så nydelig!

Scrappelise sa...

Å så nydelig dette var Hege, så delikat tilbehør og den lyseblå blonden var virkelig lekker! ha ei god helg!

nergele's puslerier sa...

Virkelig ett flott kort,enig med deg att i dag er det virkelig scrappevær...

Ha ei trivelig helg!!

Klem fra Hilde Johanne

Kjersti sa...

Heldigvis har vi en inne hobby - skikkelig ruskevær om dagen! Men du verden så flotte bok kort du lager Hege, fantastisk flott pyntetbåde utenpå og inni - forstår at disse blir godt tatt imot!
Takk for de alltid så koselige kommentarene hos meg - setter stor pris på dem:)
Fortsatt god helg!
Klem fra Kjersti:)

Dortesjs sa...

Å så nydelig

RitaK sa...

Nok et nydelig dåpskort Hege, og om det ligner på et annet du har laget så gjør det da slettes ingenting, vakkert uansett (og dette er blått, og ikke råååsa!)
Og den "bartepunchen" er nok "må ha" hos noen og enhver tenker jeg...

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for koslig komentar hos meg :) Nydelig kort!! (bok) Nydelig liten dåpsgutt, kjempefint fargelagt!! :)
kjempefint "bak stempel" du har :)
fortsatt fin fin helg til deg :)