torsdag 24. mai 2012

Til en liten dåpsjente

Dåpsdagen til et lite barn er en stor dag! Da er det også ekstra hyggelig å kunne ta på seg bestilling på dåpskort. En liten jente skal døpes, så da fikk jeg boltre meg i rosa ark, rosa blomster, og rosa motiv. *LYKKE*


Jeg har brukt de nyeste arkene til Maja design- Vintage summer. Vakre, vakre, vakre!!!! 



Motivet er et stempel fra Lily of the Valley . Det er malt med Distress reinker. Diesen er Spellbinders, tekststempel fra Kort og Godt og diverse blomster fra mitt eget lager. 



Metallcharms fra Kort og Godt.  



 Innside med et lite vers, plass til en personlig hilsen og noen få blomster.



Bak motivet har jeg gjemt en liten tag med navnet til den lille dåpsjenta. På dette kortet har jeg også sydd med symaskin rundt alle paneler. Kakeservietten har jeg kjøpt hos Papirpikene.



Enkel bakside med personlig stempel. Her ser man faktisk også litt av de nydelige arkene jeg har brukt.



Ha en fin dag!!!


- Hege -

10 kommentarer:

Synnøve sa...

Helskjønt, Hege:)) Dette er du bare BEST på!!
god klem

Filharmonica sa...

Vakkert!!! Helt nydelig Hege, både motivet, fargeleggingen, oppsettet og pynten :-)) Ha en flott dag!

Heidi sa...

Aldeles nydelig Hege!
Lekre farger og pynt:)
Søtt motiv som er vakkert fargelagt.
Ha en fin dag, klem:)

RitaK sa...

Hvis det ikke hadde vært for at jeg akkurat nå ble målløs av beundring, skulle jeg lagt inn en kommentar....

Lin Monika sa...

Wow...Helt nydelig!!
Klem

Marianne H sa...

Åhhh sååå yndig, kjmpegossint og så søtt til ei lita jente. God pins, klem

nergele's puslerier sa...

Flott som alltid fra deg,ekspertisen slo til igjen...

God pinse og nyt godværet og takk for kommentarer..

Hilde sa...

nydelig kort Hege!! Sart og vakkert!

Håper du har noen fridager i Pinsen så du kan nyte finværet!

❤ Kaia sa...

For ett NYDELIG kort Hege..
Fantastisk oppsett, nydelige papirer og detaljer...
ME LIKE VERY MUCH
Hyggelig at du vil være med på candy'en min.
Masse lykke til, og en fortsatt fin pinse til deg og...

Klem fra Kaia

Pinklady 68 sa...

Virkelig et nydelig dåpskort Hege!!
Alltid moro å boltre seg med masse rosa/hvitt herlig stæsj:-) Lekkert!

Klem Laila.