tirsdag 1. mai 2012

DT bidrag Papirpikenes Verden #3- bryllup

I dag legger vi ut en ny utfordring hos Papirpikenes Verden. Tema denne gang er "Bryllup". Så sett i gang og lag et bidrag du også!



Jeg har laget et bryllupskort som skal gis bort til sommeren. Brudeparet giftet seg i februar, og skal ha festen på sitt hjemsted i august. Derfor fikk jeg anledning til  å bruke bilde av de to. Da jeg ikke har spurt om tillatelse til å publisere bilde av dem, har jeg sladdet bort ansiktene deres.

 Jeg har laget et Napkin folded card. Selve basen er laget av bazzill. Mønsterark fra Kort og Godt. Kantpunch fra Martha Stewart. Rosene er i rødt og hvitt- akkurat som brudens bukett. Tekststempel finner du mange av her.




Når magebeltet tas av ser kortet slik ut. Jeg har stemplet et tekststempel fra Kort og Godt om kjærlighetenvellum. Det synes jeg ble litt stilig.. 





Når en bretter vellum-arket til side, har jeg et lite minikort inni også. Der kan man skrive en liten hilsen til brudeparet.  






Og jeg er faktisk kjempestolt over å være eier av dette flotte personlige stempelet jeg fikk til påske av Rita og Hilde!  






De to delene av kortet hver for seg.




Håper det er riktig mange der ute som har lyst til å lage bryllupskort eller noe annet til bryllup. Bli med på utfordringen vår da vel!? Ta en tur til Papirpikenes Verden og se hva de flinke jentene i DT har laget!


- Hege -

5 kommentarer:

MonaV sa...

Du er en mester på bretting og "annerledes" kort Hege. Og dette var supert....moro med bilde av brudeparet.

Ha en finfin 1. mai:)

Heidi sa...

Aldeles nydelig Hege!
Ha en fin 1.mai, klem:)

Synnøve sa...

Jøsses for et flott kort! Og for en kjempestilig bretteteknikk!
Man må jo bare bli inspirert når man besøker deg:)
Ha en flott 1.mai,
klem

nergele's puslerier sa...

Takk for hilsenen,og for tipset til bryllupskort utfordringen..

Papirdilla sa...

Like lekkert og delikat som alltid fra deg, Hege.
Håper det går bra med deg. Tenker på deg, vet du:)
Varme tanker og stor klem,
Hanne