søndag 12. februar 2012

Til Verdens Beste Mor!

Det er morsdag igjen, og en gyllen anledning til å overrekke et hjemlaget kort. Jeg har laget et posekort igjen!!! 

Arkene er fra Fab Scrap og er bare så nydelige!! Punchen jeg har brukt øverst er en Martha Stewart, og jeg fikk låne den av Rita. Tusen takk for lånet- synes den var perfekt til toppen på posekort! Bak motivet har jeg brukt osteklut. Blonden med roser er fra Tim Holtz kjøpt på Papirpikene og den andre er en rest jeg hadde liggende fra en lokal interiørbutikk. Stempelet Til morsdagen er fra Kort og godt.


Innleggskortet har også fått litt blonde og osteklut, og hilsenen står på et hvitt Spellbinders-hjerte.  







Har brukt blomster fra div. levereandører, men mange av dem er fra Storyteller, kjøpt på Papirpikene. Charmsen er av de nyeste fra Kort og Godt, perlepynnten fra Kort og Godt- selvfølgelig også fra Papirpikene...  



 Alt har jo en bakside- også dette kortet. Med ett av mine "morsomme" personlige stempel.



Motivet er fra Sweet Pea. Har brukt dette flere ganger før, men jeg er veldig glad i dette stempelet. Har fargelagt med Copics i følgende farger:

Hud: E0000, E000, E21, E11, E13
Lepper: R12, R14 og R37
Øyne: B0000, B00, B91, B95
Hår: E50, E51, E53, E55 og E57
Bladkransen: BG93, BG96 og BG97
Bærene på bladkransen: R81, R83, R85 og R37
Skygge rundt motivet: W0, W2


Da ønsker jeg alle mødre en riktig fin morsdag, og gratulerer med dagen! Håper dere blir satt pris på hvor enn dere er!!!


- Hege - 



12 kommentarer:

MonaV sa...

Lekkert, lekkert:):)
Blir nok en glad mamma som får dette i dag.

Ha en fin morsdag Hege!

Heidi sa...

Aldeles nydelig posekort Hege!
Lekre farger og pynt som alltid:)
Blir nok satt stor pris på.
Ha en fin morsdag, klem:)

Guro sa...

Nydelig Hege! Delikate farger og kunstnerisk utført:-) Flott gave til mor!!Ha en koselig morsdag:-) Klem

Meretekj sa...

Nyyydelig morsdagskort!
Gjennomført og lekkert!
Ha en fin søndag, klem:)

Heidi sa...

Dette setter nok mor pris på. Kjempelekkert, Hege!

RitaK sa...

Synes kortet til mamman din ble kjempestilig jeg Hege. Håper dere har hatt en koslig morsdag i dag :-)

jannes hobbykrok sa...

Posekortet er kjempeflottm med flust av herlige detaljer. Jeg blir lissom sittende med blikket festet til håret på motivet jeg , og fargeleggingen der! Rett og slett kunst! Du er rådyktig!
Klem,Janne

Pinklady 68 sa...

Et nyydelig morsdagskort!!
Utrolig flott den punchen:-).. herlig motiv...flott fargelagt og kjempefint pyntet!!

Ha en fin kommende uke!
Klem Laila.

Hilde sa...

Nydelig posekort!!! Dette ble bare såååå fint!
Flinke flinke Hege!

Mette sa...

Herlig!!!!! Superflinke Hege har slått til igjen, gjennomført vakkert!

KLem Mette

Camilla sa...

Ååå så vakkert posekort Hege!!♥ Liker så godt båndene du har brukt, og blomstene og perlene er så nydelig satt sammen!!
Stor klem, Camilla

Kjersti sa...

Så nydelig dette var! Og masse lekkert ellers også, kommer tilbake oftere hit, ja:)
Gratulerer som DT - vel fortjent:)
Klem:)