mandag 13. februar 2012

Hurra!!! Endelig er det offentlig!!!!

I midten av januar søkte Papirpikenes Verden DT-medlemmer for sin nye utfordrings-og inspirasjonsblogg. Dette var noe jeg hadde veldig lyst til å være med på, så jeg skrev en søknad. Jeg er så heldig at jeg har fått den ene plassen og endelig kan jeg ROPE det ut!!!!  Jeg er:




Jeg gleder meg veldig til dette, og håper riktig mange av dere finner veien til Papirpikenes Verden og blir med på de utfordringene som legges ut!

Jeg er både stolt og glad over å få være med på et så dyktig og kreativt team i 2012!!!


Klem fra en svært så lykkelig


- Hege -

13 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Gratulerer. Det er velfortjent. Gleder meg til å følge utfordringene!
Klem,Janne

Hilde sa...

Get gleder meg stort at du vil være med på laget!! Klem

MonaV sa...

Gratulerer Hege!
Og jeg gleder meg stort til å være DT pike sammen med deg:)
Dette kommer til å bli helt topp!!

Papirdilla sa...

Dette blir moro!!! Helt topp å få være på team med deg, Hege:)

Klem,
Hanne

nergele's puslerier sa...

Ja,det skulle vel bare mangle att du ikke skulle få en plass blandt eliten...Gratulerer..

Berit sa...

Det her blir gøy!!
OG det er deilig når man kan rope det ut!!
Nå skal eliten jammen kose seg sammen!! Gleder meg å få være med i teamet sammen med deg og de andre!!

Klem!

Pinklady 68 sa...

Gratulerer Hege!! Velfortjent!!
Masse lykke til og gleder meg til å se alt det fine du lager:-)

Ha en fin uke!
Klem Laila.

Hilde sa...

Vi skal få det så fint sammen Hege!! og den plassen du har fått er vel fortjent, du er unik og veldig talentfull!

Klem!

Karin Dahl sa...

Så utrolig gøy at du har fått plass på laget:) Gratulerer så masse:)
Gleder meg til å se dine fine kreasjoner inne hos Papirpikene:)
Ønsker deg en fin og kreativ uke:)
Clemzy Karin D

Camilla sa...

For et fantastisk flott Design Team!!:) Dette blir utrolig moro å følge!
Klem, Camilla

Randi Th. sa...

Gratulerer så masse! Her har de jammen gjort et godt valg! Du lager de vakreste ting så jeg skjønner dem godt. Lykke til!
Klem

RitaK sa...

Det var ikke vanskelig å finne plass til deg i DT-teamet Hege, så dyktig og koslig som du er :-)

Anne Mettes Kreative verden sa...

Gratulerer så mye Hege, vel fortjent :-) Lykke til som Dt :-)