lørdag 6. mars 2010

LO og kort til 70-års jubilant

Her er en ny LO av Carina da hun var 9 år gammel og vi var ute og tok bilder hos fotografen. Denne ble litt enklere enn den forrige.



Et nærbilde av blomsterpynten




Så til kortet til 70-års jubilanten. Dette er ingen hvilken som helst 70-års jubilant; det er til faren min! Jeg er så heldig at jeg er utrustet med verdens snilleste mor og far, og da må vi feire på store dager!
En lett blanding av papir, tag, blomster og perlehønsfjær!






Inni har jeg bundet en blomsterranke






Og ettersom far alltid har vært en ivrig sykkel-entusiast,
måtte det bli en sykkel på baksiden.
God helg!
- Hege -










8 kommentarer:

RitaK sa...

Nydelig bunads-LO, flott med den røde blomsten. Og skikkelig kult kort til faren din :-) Ønsker dere ei riktig god helg, kos dere masse!

tone sa...

Nydelig LO,og skikkelig stilig kort til din far.
Ei riktig god helg til deg.
Klem Tone

Linda W sa...

Praktfull lo. og kortet er bare rålekkert, liker stilen her. Mye fin blomsterpynt.
Ha en fortsatt god helg, klem:)

Yvonne sa...

Herlige begge deler! Skikkelig stilig med mørk LO, og den blonden må være den bredeste og kuleste jeg har sett!
Kortet til papsen var kjempeflott, og så fint det var med den embossede swirlen på siden, en kul detalj. Stilig med sykkel og, alltid moro når man får med noe personlig til mottakeren.
Ha en heidundrandes flott feiring!
Stor klem

Guro sa...

WOW, er målløs jeg. Først kikker jeg på Lo'en som er bare helt fantastisk, blonden bak gav en veldig flott effekt. Deretter kommer DET råstilige kortet under, det var utrolig tøft!
Ikke bare tøft men også gjennomført som bare det.
Ha en fin kveld :-)
Klem Guro

MonaV sa...

Se der ja Hege, så fin LOen din ble!!
Og kortet......kjempetøft.
Du er veldig, veldig flink Hege.

Klem

Papirdilla sa...

Kjempeflott LO og skikkelig kult kort, Hege! Har en award til deg i bloggen min:)

Ha ei fortsatt super helg!

Klem,
Hanne

Anonym sa...

สวัสดี Hege.

ขอบคุณ สำหรับ บัตร ดี ที่ คุณ ได้ ทำ และ ส่ง ฉัน. ได้ ถูก สร้าง ขึ้น เพื่อ กำหนด ใน สิ่ง ที่ ดี ที่ คุณ ทำ สวยงาม.
คุณ ไม่ สามารถ มา ประเทศไทย เพื่อ สอน ฉัน นี้.

ถ้า นับถือ Si.

Hehe, fra broder'n