søndag 6. september 2009

Tags

Jeg startet morgenen med masse inspirasjon til å lage tager jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til enda. Fikk regelrett dilla da jeg så denne demoen fra Tim Holtz. Kjempeenkelt, raskt og ganske dekorativt. Ser ikke så godt på bildene at det er brukt "Perfect pearls", men motivene skinner ganske bra når de holdes opp mot lyset. Nå er de ferdige til å pyntes, om man ønsker det. Har alltids noen charms o.l. man kan pynte dem med. Her er iallefall de jeg brukte ca 1 time på å lage i dag morges:


Her er hele produksjonen med 9 tager.


Noen av de store tagene.



Noen av de små med julemotiver.



Å tro på nissen er viktig i julestria...
Do you believe??





Veldig glad i blått. Dette ble en favoritt-
også datteren min (som kan være
ganske kritisk) sin favoritt.





Her ser man "Perfect Pearls"-skimmeren
veldig godt faktisk.

Da gjenstår det å ønske alle en fortsatt fin og forhåpentligvis produktiv søndag!

Klem Hege.







5 kommentarer:

MonaV sa...

Så innmari fine tags du har laget....de juletagsene var rå lekre Hege!!

Ha en flott søndag videre.

Hilde sa...

wow, så fine de ble!! Visste at du ville greie dette jeg!!
Ta de med så jeg får se de IRL a!!!

RitaK sa...

Disse var skikkelig lekre :-) Sånne fikk jeg veldig lyst til å prøve før jul...

❤ Kaia sa...

Disse var knall.
Kjempelekre å ha på julepakkesangene kanskje ???
Legger deg i blogglista mi jeg, så kan jeg inn å se igjen en annen dag.
Klem fra Kaia

Papirdilla sa...

Skikkelig lekre tags! Stor sans for den stilen. Tags er herved kjøpt inn. Dette må prøves:)