lørdag 26. september 2009

Et nytt konfirmasjonskort

I går kveld fikk jeg besøk av en god kollega og venninne. Jeg hadde laget et konfirmasjonskort til gutt for henne før, og hun lurte nå på om jeg hadde noen ferdiglagede til jente. En nabo likte det forrige kortet mitt, og trengte et jente-konfirmasjonskort til søndag.
Som den ivrige kortlager jeg begynner å bli, kastet jeg meg rundt, fant noe som var ganske brukbart av papir, bilde, pynt og stæsj og satte i gang. Resultatet ble ferdig kl 01.00 i natt, og her er det:


Min venninne var med og tok ut farger.
Kan vel ikke akkurat påstå at det ble noe
tradisjonelt konfirmasjonskort...





Laget pengelomme etter ønske fra de som skulle
gi det bort.



Mitt personlige stempel på baksiden.
Da får vi bare vente og se om de blir fornøyde...
Håper det er masse scrappeglede der ute nå i helgen! Ha en god helg alle sammen!
Hilsen Hege.



3 kommentarer:

RitaK sa...

Skikkelig flott nattarbeid dette, Hege :-) Kan jo være gøy å lage noe i litt utradisjonelle farger av og til også, hihi... Fortsatt god helg :-)

Anonym sa...

Heihei!!
Tusen takk for koselig komentar i bloggen min, setter stoooor pris på det;D!
Wowowowowow!! Nyyyydelig konf.kort, utrolig lekkert!! De blir kjempe fornøyde!!! Masse fint du lager, jeg legger meg til som følger her:D!
Ha en fortsatt super duper helg!
klemmer fra Ida

Mette sa...

Hei Hege

Dette kortet var kjempefint!! Likte godt farvene du har brukt og så passet bilde så fint til.