fredag 10. mars 2023

Verdens beste far har bursdag!!!

Sånn helt objektivt sett har Verdens beste far bursdag i dag. Min spreke, flotte far fyller hele 83 år i dag. Bare for å illustrere akkurat hvor sprek han er, kan jeg fortelle at i fjor sommer syklet han over 200 mil på sykkel! Det er ikke verst! Jeg hadde ikke stangs til å sykle så masse i fjor... 

Når en er SÅ ivrig på sykkel, må man ha rett utstyr. Sånn er det bare... Fars "raske briller" begynner å bli slitte, så et par nye Oakley briller pakkes opp i dag. Jeg tror aldri far har fått kort i disse fargene heller.. Jeg har en tendens til å ty til brunt og blått når jeg skal lage herrekort, men denne gangen ble det grønt... Veeeeeldig grønt.... "Metallpynten" har jeg laget selv med molds fra Prima og paste. De blir superlette! Veier overhodet ingen ting! Malte de med svart gesso, og dabbet litt Prima wax på dem. 


Motivet mitt er fra All&Create og er fargelagt med disse fargene:

Brunt: E37, E35, E33, E31, E39, E49, E47, E44, E42, E41

Grønt: YG01, YG23, YG25, G07, G28


På stempelet ser man tekstene "coffee" og "Vibes". Det er en grunn til at jeg valgte akkurat dette stempelet til dette bursdagskortet. Her på Gjøvik har vi en kafé som heter nettopp "Vibes". Så jeg tenkte jeg skulle ta med meg far på kafé en dag så vi kan kose oss skikkelig. 


Takk for at du tittet innom! Nå må jeg nesten dra på bursdagsbesøk. 


- Hege - 

Ingen kommentarer: