lørdag 28. november 2020

DT Whimsy Stamps Peace Angel

 I dag blogger jeg igjen for Whimsy Stamps. Det nærmer seg jul, og Whimsy Stamps har SÅ mange fine julestempler!!! Dette er ett av mange! Jeg har hatt dette i samlingen min i mange år, og endelig fikk jeg fargelagt det! Jeg har fargelagt det på Kraft kartong og med Prismablyanter. 
Det ble en tag i mine favorittfarger når det kommer til julekort- brunt og blått... Ja, og litt gull da.. Det må jo glitre litt til jul!?

Her er fargene jeg har brukt på motivet mitt:

Hud: Burnt ochre, Dark peach, Light peach, Eggshell, White
Hår: Burnt ocre, Goldenrod, Yellow ocre, Jasmine, White
Kjole: 70% Warm grey, 50% Warm grey, 30% Warm Grey, 20% Warm grey, White
Vinger + trompet: Burnt ochre, Goldenrod, Yellow ochre, Canary yellow, Deco yellow, White
Himmel: Indanthrone Blue, paperstump, hvit gelpenn

Har du lyst til å fargelegge denne vakre englen, finner du den HER


- Hege -

Ingen kommentarer: