onsdag 1. april 2020

DT CopicMarkerNorge Utfordring #115

I dag har jeg et litt "uvanlig" motiv på kortet mitt. Vanligvis er det figurer med store kjoler, blomster eller lignende, men denne måneden hos Copic Marker Norge vil vi se at du fargelegger "NOE SPISELIG". Det kan være alt fra is, til kake, til frukt eller junkfood... 

Jeg har valgt den sunne varianten til denne utfordringen. Motivet mitt er fra Power Poppy. 

Fargene jeg har brukt er: 

Eple: YG00, R59, R37, R35, R11
Blader (store): G29, G17, G05, YG00
Blomst/ knopper: C3, C1, C0, RV29, RV25, RV21, RV00
Grener: E47, E44, E43, E41
Blader (små): YG67, YG63, YG03

Håper du har lyst til å være med oss å fargelgge noe spiselig denne måneden. Som vanlig er alt lov, men du får fortsatt 2 vinnersjanser pr bidrag (max 3) om du følger vårt tema. Husk at du også må ha et ferdig kort- ikke bare fargeleggingen. 

Håper å se deg!

Du finner all informasjon om utfordringen vår HER 

- Hege - 

Ingen kommentarer: