mandag 18. februar 2019

Dåpskort

Min gode nabo spurte meg for noen uker siden om jeg kunne tenke meg å lage et dåpskort til hennes fosterbarnebarn. Denne jenta er 4 år gammel, og skal døpes nå siste helga i februar.
Jeg synes ikke det passet med vanlig motiv man gjerne bruker i dåp- baby med hvit dåpskjole til dette kortet... Men denne bamsen hadde jeg fargelagt tidligere- og den synes jeg passer til en 4-åring.

 Motivet er fra Conie Fong og heter Sunflower Bella. Hun er fargelagt med disse fargene:

Bamse: E44, E43, E41, E40
Ører: R20, R30, R00
Klær: V09, V06,V04, V01, E15, Y38, Y35, Y00
Solsikker: E18, E15, Y38, Y35, Y00
Blad: G99, G94, G21



Jeg har laget et Easel-Card denne gangen også. Mest fordi i en dåp er det gjerne et gavebord, og da passer det med et kort som kan stå åpent av seg selv..


Da håper jeg at den lille frøkna får en fin dåpsdag, at naboen blir fornøyd med kortet, og at alle lesere der ute har en fin vinterdag!

Klem, Hege

1 kommentar:

Frouwkje sa...

WOW!!! So beautiful Hege :-D
Beautifully coloured!!
xxx Frouwkje