torsdag 31. januar 2019

Lollipop- kort

I dag har jeg et Lollipop- kort å vise fram. Jeg har gravd fram både nye og gamle teknikker til dette kortet. 
For det første har jeg fargelagt motivet fra Magnolia med "No-lines" teknikk. 
For det andre har jeg laget et Lollipop- kort- og jeg har strevd med å få brettet ut de rosettene! Tror det blir leeenge til neste gang!

Motivet er fra Magnolia og det er fargelagt med Copics i disse fargene:
Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Hår: E11, E13, E15, E18
Kjole: R59, R29, R27, R24, R22

Dette bursdagskortet er laget til en spesiell dame.... Gleder meg til å gi det bort, for jeg VET at hun kommer til å sette pris på det!

God vinterklem fra Hege

1 kommentar:

Eulanda sa...

I FREAKIN' LOVE THIS!!! Your coloring is just stunning!!! WOW! Thanks so much for joining us this month at Magnolia-licious "Lace" challenge. Hope to see you back!
DT Eulanda