torsdag 15. november 2018

CMN Utfordring #102

Kalenderen viser den 15. november, og det betyr: NY UTFORDRING hos CopicMarkerNorge!!!

Juhuuuu sier jeg bare!!! Jeg elsker nye utfordringer!

Året er snart omme, og vi har hatt et år med Moodboards. Det har vært masse flott inspirasjon å se rundt om i bloggene til følgerne våre! 
I november har vi også Moodboard, og jeg har latt meg inspirere av fargene. 

Her er mitt bidrag:

Motivet heter "Rose Angel" og er fra AuroraWings. Hun er fargelagt i disse fargene:

Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Hår: E57, E43, E53, E50
Kjole lilla: V09, V06, V04, V01
Kjole gul: E15, Y17, Y15, Y11
Vinger: W3, W1, W0, Y00



Finn fram tusjene, fargelegg et motiv du har lyst til, lag et kort og delta i utfordringen vår du også! Inspirasjonen kan være hva som helst-  bare vi kan kjenne igjen hva du har blitt inspirert av!

Her er i månedens Moodboard:


Jeg gleder meg til å se hva DU deltar med!

Diger Copics-klæm!

Hege

2 kommentarer:

Synnøve sa...

Så nydelig kort!!!Lekker engel og du er bare råååå på fargelegging!!! Ingen over - ingen ved siden ;)
Stor klem, Synnøve

Frouwkje sa...

Gorgeous!! Hege :-D
xxx Frouwkje