torsdag 19. april 2018

Guest colorist- Garden Bouquet

I dag har jeg et nytt Conie Fong stempel å vise fram. Dette er "Garden Bouquet", og tenker at dette er et nydelig stempel å bruke til nesten enhver anledning! Du kan kjøpe dette vakre stempelet i Conie Fongs Etsy butikk her 

Today, I have this new Conie Fong image to show you. It's called "Garden Bouquet", and I think this a gorgeous stamp for almost any occation! You can purchase this beautiful stamp in Conie Fong's Etsy store here 


Jeg valgte å prøve meg på sepia denne gangen. 
I tried to color it in sepia this time. 


Motivet er fargelagt med Copics i disse bruntonene:
The image is colored with Copics in these sepia tones:

E59, E57, E55, E53, E51, E50


Alle teknikker jeg bruker i mine fargelegginger har jeg lært her: 
All the techniques I use in my colorings, I've learned here: 


Takk for at du tittet innom!
Thanks for stopping by!

Klem, Hege
Hug, Hege

Ingen kommentarer: