tirsdag 27. september 2016

Bidrag til CopicMarkerNorges 5-års jubileum

Som tidligere DT hos CopicMarkerNorge fikk jeg plutselig et spørsmål om jeg kunne tenke meg å bidra med et kort eller to til deres 5-års jubileum nå i september. Selvfølgelig ville jeg det! Jeg laget et kort med høstfarger, og motivet er fra Molly Harrison. Synes hennes motiver er knallfine, og veldig spesielle med de store vingene. Men du verden så moro å fargelegge... 




Copics jeg har brukt:

Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Hår: W3, W5, W9
Vinger- gult: E15, Y17, Y15, Y02
            oransje: E19, YR09, YR04, YR02
            rødt:  C5, R29, R24, R22
Kjole: C5, R29, R27, R22
sko og søyle: W9, W7, W5, W3
Måne: YR000, Y11, Y000
Trær: E47, E44, E43

Bakgrunn: W5, W3, R24, Copic cleaner

Tillykke med 5-års jubileet, CopicMarkerNorge, og  tusen takk for tilliten! 

Takk for at du titter innom!

Diger klæm, Hege 

2 kommentarer:

Siv sa...

Tusen takk kjæreste Hege for at du alltid stiller opp! Du leverer de nydeligste bidrag, men dette tror jeg tar kaka!!!! Jeg er fremdeles målløs.....men fingrene virker ;)
Stoooor klem fra Siv

Elizabeth sa...

Fantastisk flott fargelegging og nydelig kort i vakre høstfarger, Hege! Alltid en fryd for øyet å stikke innom hos deg! Ønsker deg en deilig høst, og håper vi får se mer av kreasjonene dine hos oss! God klem fra Elizabeth