mandag 11. mai 2009

Nytt kort, og en oppdatering fra svømmestevne...

Her er Carina klar til en av startene sine på "Giffi-svøm" på Gjelleråsen i helga. Hun fikk 2 andreplasser, en førsteplass og en skikkelig TJUVSTART! Litt skuffet over den da det skjedde på hennes favorittdistanse 100m fri. Ny sjanse på Hamar om noen uker... Det ble et laaangt stevne, da de allerede var 1/2 time forsinket da vi kom. Etter etpar-tre heat gikk også brannalarmen, så hele svømmehallen måtte evakueres!! Ikke skjønner jeg vitsen- det var da masse vann der vi kunne hoppe uti om det ble varmt rundt ørene våre!!???
Så over til min hobby! En nabo har bedt meg lage et kort til en 50-åring. Det ble et kort i grønt og brunt (bombe!!??- Nei, *fnis*). Så og si helt likt det kortet jeg laget sist, men har man fått dilla, så har man fått dilla (mer fnis..)


Der fikk jeg jo allerede bruk for motivet jeg malte en kveld her før...











1 kommentar:

Hilde sa...

Du da Hege!! Slike kommentarer du gir meg! Jeg blir og målløs, det er veldig snilt av deg!

Klem fra meg og, og God 17.mai til deg og dine!
Så krysser vi fingra for Norge i kveld!