tirsdag 7. april 2009

Den første dagen i resten av mitt liv


Dette er den første dagen i resten av mitt liv!! Hmmm- hva skal jeg bruke den til da mon tro??


Hadde først tenkt å reise til Obs på Rudshøgda og handle litt før påsken setter inn for alvor. Litt synd å reise dit når det for det første er kjempevær og for det andre når jeg har Rema 1000 rett borti her! Vi får nå se... Ellers blir det vel å pynte ferdig til påske. Gjorde det meste i går, men får finne fram kyllinger og stæsj til datteren min kommer tilbake fra faren sin. Ellers blir det vel ugreit her tenker jeg...


Tror jammen jeg hører Unik Hobby roper navnet mitt også, men jeg tror den skal få rope litt lenger før jeg gidder å dra så langt i dag. Ikke for det- datteren min skal være med å lage kort i påsken- det er visst noen bursdager i komminga. Hun hadde sikkert blitt glad om jeg hadde noe nytt stæsj å by på...


Robbie er forresten bra igjen av diaréen sin, men jeg har bestilt tabletter på apoteket slik at jeg har påsken igjennom i tilfelle det skulle bli mer av det.


Da ønsker jeg alle en fin dag, og en riktig God Påske!


Klem Hege.

Ingen kommentarer: